About Me

My photo
Kadang kala suka bersendirian, suka berangan dan suka berfikir segala kemungkinan. Saya juga ingin memohon maaf terlebih dahulu sekiranya ada diantara coretan disini ada menganggu perasaan pembaca-pembaca. Sekian.

Friday, November 13, 2009

Outstation 1

Hari nie hari aku outstation. Jaga kursus. Mengantok giler. Huargh..... nampak sangat. Takde apa-apa yang menarik. Kali nie aku ditugaskan di sebuah pulau di perak. Jaga budak-budak kursus. Melalui kursus yang sama cuma tempat je yang berlainan. Em...taktaula ada setengah-setengah rakan setugas aku begitu teruja untuk keje luar sedangkan aku dah naik jemu. Oleh kerana dek tugas dan dapat elaun sedikit sebanyak. Aku pun follow je. Boleh juga menambahkan duit poket aku juga. :D. Untuk kali nie...belum ader yang nenarik lagi..takpe...sabar sikit hari lagi mungkin ader yang menarik tak lama lagie.....

papai....

No comments:

Post a Comment