About Me

My photo
Kadang kala suka bersendirian, suka berangan dan suka berfikir segala kemungkinan. Saya juga ingin memohon maaf terlebih dahulu sekiranya ada diantara coretan disini ada menganggu perasaan pembaca-pembaca. Sekian.

Saturday, November 14, 2009

Outstation 2

Warghhhh!!!!

Ni yang aku malas nie, lepak je dalam bilik hotel bukannya ader apa yang best sangat. Yang pelik dan tak suka tu bila dah berkumpul dan berbual ramai-ramai mulalah ader yang sakit hati. Aku juga pelik dengan perangai-perangai manusia nie, kenapa orang macam aku nie selalu je memahami isi hati dan perasaan orang lain sedangkan orang lain bercakap besar seolah-oleh diri mereka sempurna dan tiada cacat celanya. Mungkin itu sebabnya aku susah dapat kawan. Yelah...katakan contoh si A nie bercerita lah kat aku tentang masalah rumahtangga dia ker kerja dia ker, aku boleh menjadi pendengar yang setia dan sekali sekala menyampuk ..emmm ok -ok yelah...aku paham kan sudah cukup menenangkan perasaan kawan kita tu.. nie tak... Biler time aku pulak nak berkongsi hal pasal keje ke pasal apa-apa ker..diorang menyalahkan kita pula...apekeheynyer ewah.. cakap perak ...plaks... tu la pasall.. tension la macam nie. Susah nak cari best friend yang dapat berkongsi masalah suka duka dengan kita. emmm kebanyakkan nyerlah hanya bila nak beseronok je dekat-dekat ngan kita..sungguh bosan...

Nanti aku sambung lagi citer luahan perasaan pasal kawan-kawan nie... mandi dulu nak masuk class..bye...:D

No comments:

Post a Comment